vineri, 29 ianuarie 2010

Un titlu mai potrivit ar fi..Sfarsitul

Totul a inceput miercuri.Ura ziua de miercuri...Stia ca ziua se va termina tragic dar totusi rezista.
Era ora de matematica , ultima din aceea zii. Majoritatea copiilor plecasera dar ea nu! Ea rezista! Apoi s-a intamplat! Cosmarurile i s-au adeverit. A lesinat ..nu mai putea ....fruntea ii ardea, lacrimile siroiau, iar nimeni nu observa....3 zile de stat in coma .....3 zile linistitoare ...Vocile lor ii rasunau in cap, nu mai putea! Trebuia sa se trezeasca ... sa le spuna ca ii iubeste, sa faca ce si-a dorit mereu .....sa ii divulge secretul...si-a dorit sa il aiba aproape sa fie langa ea... sau fluturii din stomac...ohh cat ii iubeaa desi nu apucase sa simta prea des se bucura de ei ca un copil ...
Se continua! Ea se trezi, nimeni nu se uita la ea cu ochi bulbucati cum vazuse ca se intamplase in filme ...Aparent toti plecasera dar o umbra aparu, ii striga numele. Dar staiii acela era numele ei?
Nu isi mai amintea prea multe dar simtea cu siguranta ca ceva o lega de aceea persoana.Lacrimile incepura sa curca . Afara incepu sa ploua.El se intrista. Timpul se opri. Totul pentru Ea ...

Se apropie... era chiar el.
Rupse tacerea zicand: " Ohhh,tu! Ce faci aici?

El continua " E visul tau ..tu m-ai vrut aici"

Uimita continua: " Intotdeauna ai aparut in visele mele ..."

El:"Te rog , spune-mi ce te doare,spune cum as putea sa alung durerea .."

Ea : "Mi-ai fost prieten apropiat dar mi-a fost greu..De fiecare data am incercat sa iti spun....ca...te iubesc.... dar nu am putut..." Simti acea caldura in obraji ca atunci cand rosesti... ii placea

El: "Vrei sa spui ca si tu simteai la fel pentru mine? " isi schimba greutatea de pe un picior pe altul
Ea "Hmmm,as vrea sa stiu ca nu visez.. "spuse asta cu un regret ingrozitor

El: " Te iubesc" fuse prima oara cand spuse asta cuiva

Ea : " Nu ma uita"

El : "Niciodata" Asta fiind o promisiune pe care nu avea sa si-o tina.

Atunci se intampla.... Zgomotul era din ce in ce mai slab....Murea...
Iar el se scula cu amintirea acelui vis care il va urmari toata viata

4 comentarii:

  1. e superb <3 .
    e cumva si o mica urma de adevar in el ?:-s

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca daca tocmai tu imi spui asta inseamna ca e adevarat ...doamne deci esti absolut geniala adica scrii frumos esti frumoasa si daca esti inalta ce? Sa moara piticile de ciuda :">

    RăspundețiȘtergere
  3. ahh, mersi :"> . Dar, tocmai asta e . Mie nu`mi place sa fiu inalta. Sunt complexata :]].
    Ohh, dar si tu esti geniala, si esti superbaaa . <333 .
    >:d< .

    RăspundețiȘtergere